piątek, 19 lutego 2016

Zabiegany dzień 3

Plan na dziś miał hasło:

Nowy dzień - nowa szansa!!!

A oto on:
1. 5 posiłków;
2. 3 litry wody, herbaty bez cukru;
3. Bez kawy;
4. Rozpocząć program na brzuch;
5. Zrobić 120% planu pracowego;
6. Pamiętać o tabletkach.

Podsumowując: 

1. właśnie jem ostatni ;)

2. 1,8 litra.... ale jeszcze trochę "dziś" mam przed sobą;


3. ... dobra była, ale malutka ;)


4. zaraz się zabieram za ćwiczenia bo jak odebrałam syna ze szkoły po 14 to usiadłam spokojnie tylko na złamanie punktu 3 planu, ale przed chwilą przyjechałam, odpoczywam momencik i spełnię go dziś.

5. Tempo pracy miałam dziś imponujące i jestem z siebie dumna :D

6. wieczornej jeszcze nie brałam ale sprawdzę czy poranne zniknęły.... wzięte poranne :D i wieczorne już też :D

Zadowolona jestem że coraz lepiej mi idzie realizowanie planu :D
oby do jutra ;) dobrej nocy :D


P.S. Pamiętaj nie pij dużo wody przed brzuszkami.... dzień pierwszy ćwiczeń za mną :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz